قيمت هل فله اي-قيمت هل كيلويي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت هل فله اي-قيمت هل كيلويي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت هل فله اي قيمت هل كيلويي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت هل فله اي-قيمت هل كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت هل سبز درجه يك-قيمت هر كيلو پودر هل-قيمت هل قائنات-قيمت هل در هندوستان-قيمت 100 گرم هل-قيمت هل سبز هندي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت هل فله اي-قيمت هل كيلويي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت هل فله اي-قيمت هل كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت هل فله اي-قيمت هل كيلويي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت هل سبز درجه يك-قيمت هر كيلو پودر هل-قيمت هل قائنات-قيمت هل در هندوستان-قيمت 100 گرم هل-قيمت هل سبز هندي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت هل فله اي-قيمت هل كيلويي را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت هل فله اي-قيمت هل كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت هل فله اي-قيمت هل كيلويي و قيمت هل سبز درجه يك-قيمت هر كيلو پودر هل-قيمت هل قائنات-قيمت هل در هندوستان-قيمت 100 گرم هل-قيمت هل سبز هندي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت هل فله اي-قيمت هل كيلويي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص هل براي سلامتي بدن
هل به بهبود سلامت دستگاه گوارش و پيشگيري از بعضي بيماري‌ها مانند سرطان كمك مي‌كند. علاوه بر اين در درمان ديابت و مديريت افسردگي اثرگذار است. در ادامه خواص هل براي سلامتي بدن آورده شده است.
۱. سلامت دستگاه گوارش را بهبود مي‌دهد
بر اساس نتايج يك مطالعه‌ي هندي هل نه تنها به طعم‌دار كردن خوردني‌هاي مختلف كمك مي‌كند، بلكه در بهبود سلامت دستگاه گوارش هم مفيد است. اين ادويه سوخت‌وساز بدن را تحريك مي‌كند، چون خواص آنتي‌اكسيداني و ضدالتهابي دارد. هل همچنين از ساير بيماري‌هاي مربوط به دستگاه گوارش از جمله رفلاكس معده، سوزش سرمعده، اسهال و… پيشگيري مي‌كند.
۲. سلامت قلب را افزايش مي‌دهد
افزايش قلب سلامت را هم مي‌توانيم در ليست خواص هل قرار دهيم. هل خواص آنتي‌اكسيداني دارد و به همين علت براي قلب مفيد است. اين ادويه همچنين فيبر دارد. فيبر يك ماده‌ي مغذي است كه مي‌تواند به كاهش سطح كلسترول خون كمك كند و سلامت قلب را بهبود دهد.
هل همچنين مي‌تواند سطح فشار خون را پايين بياورد كه اين موضوع در افزايش سلامت قلب اثرگذار است. به يك فنجان آب هلو يك قاشق چاي‌خوري گشنيز و نوك قاشق چاي‌خوري هل اضافه كنيد و آن را بنوشيد. اين نوشيدني براي سلامتي قلب مفيد است. به نظر مي‌رسد هل سياه براي سلامت قلب بهتر است. يك مطالعه روي بيماران مبتلا به بيماري ايسكميك قلبي به اين نتيجه رسيد كه مصرف هل سياه به بهبود بيماري آن‌ها كمك كرد.
۳. به پيشگيري از سرطان كمك مي‌كندنشان داده شده كه هل يك تركيب طبيعي براي درمان سرطان به شمار مي‌رود. بعضي از مطالعات حيواني به اين نتيجه رسيده‌اند كه مي‌توان از اين ادويه براي پيشگيري و به تأخير انداختن شكل‌گيري سرطان استفاده كرد. يك مطالعه‌ي عربي نشان داد كه پودر هل بروز تومور را كاهش داد. علاوه بر اين هل التهاب را كاهش مي‌دهد كه اين موضوع در جلوگيري از رشد سلول‌هاي سرطاني و از بين بردن آن‌ها اثرگذار است. يك مطالعه‌ي ديگر به اين نتيجه رسيد كه هل به درمان سرطان معده كمك مي‌كند. در يك مطالعه‌ي حيواني نشان داده شد كه اين ادويه اثر مثبتي روي سرطان روده‌ي بزرگ مي‌گذارد.
۴. خواص ادرارآور دارد
هل حاوي خواص ادرارآور است كه اين موضوع مي‌تواند براي كاهش خطر ابتلا به فشار خون بالا، نارسايي قلبي و صرع مفيد باشد.
۵. با افسردگي مبارزه مي‌كند
بر اساس نتايج يك مطالعه هل مي‌تواند به افراد در مديريت افسردگي كمك كند. مقداري آب بجوشانيد و پودر چند دانه هل را به آن اضافه كنيد. دمنوش به دست آمده را هر روز ميل كنيد. براي اينكه بهترين نتيجه را بگيريد، اين دمنوش را به‌طور منظم مصرف كنيد.
۶. در مبارزه با آسم مفيد است
هل نقش مهمي در مبارزه با علائم آسم از جمله خس‌خس، سرفه، تنگي نفس و احساس گرفتگي در قفسه‌ي سينه دارد. اين ادويه از طريق بهبود جريان خون در ريه‌ها تنفس را آسان‌تر مي‌كند. علاوه بر اين هل از طريق تسكين غشاي مخاطي با التهاب مرتبط با آسم مبارزه مي‌كند. يك مطالعه به اين نتيجه رسيد كه هل سبز مي‌تواند در درمان آسم، برونشيت و ساير مشكلات تنفسي اثرگذار باشد.
۷. به درمان ديابت كمك مي‌كند
درمان ديابت يكي ديگر از خواص هل به شمار مي‌رود. هل حاوي مقدار زيادي منگنز است. منگنز يك ماده‌ي معدني مهم است كه مي‌تواند خطر ابتلا به ديابت را كاهش دهد. هرچند به تحقيقات بيشتري در اين زمينه نياز است.
۸. سلامت دهان و دندان را بهبود مي‌بخشد
بهبود سلامت دهان و دندان را هم مي‌توانيم از جمله خواص هل بدانيم. هل خواص ضدميكروبي دارد و به همين علت سلامت دهان و دندان را افزايش مي‌دهد. بر اساس نتايج يك مطالعه هل مي‌تواند از دهان و دندان در برابر عوامل بيماري‌زا (پاتوژن‌ها) محافظت كند. طعم هل جريان بزاق را تحريك مي‌كند كه اين موضوع مي‌تواند در پيشگيري از پوسيدگي دندان اثرگذار باشد. علاوه بر اين هل در از بين بردن بوي بد دهان مفيد است؛ به ويژه زماني كه با ادويه‌هاي ديگر مانند زيره مخلوط شود.
۱۸ عادت به‌ظاهر بي‌خطر كه دندان‌هاي شما را نابود مي‌كنند
۹. اشتهاآور استيك مطالعه‌ي لهستاني به اين نتيجه رسيد كه استفاده از هل بي‌اشتهايي را درمان مي‌كند. حتي از روغن هل هم مي‌توان براي تحريك اشتها استفاده كرد. هل همچنين مي‌تواند در درمان هيستوپلاسموزيس مفيد باشد كه يكي از علائم بي‌اشتهايي محسوب مي‌شود.
۱۰. سطح فشار خون را پايين مي‌آورد
يك مطالعه‌ي هندي به اين نتيجه رسيد كه هل به‌طرز اثربخشي فشار خون را كاهش مي‌دهد. مي‌توانيد از هل در تهيه‌ي سوپ‌ها و خورش‌هاي مختلف استفاده كرده و از اين طريق سطح فشار خون خود را كنترل كنيد.
۱۵ مكمل غذايي مفيد براي درمان فشار خون بالا
۱۱. سلامت جنسي را بهبود مي‌بخشد
هل افروديازيك است؛ اين يعني باعث افزايش ميل جنسي مي‌شود. اين ادويه سرشار از تركيبي به نام سينئول است. مقدار كمي از پودر هل مي‌تواند به ترشح محرك‌هاي عصبي كمك كند. بعضي از گزارش‌ها عنوان مي‌كنند كه هل مي‌تواند در درمان ناتواني جنسي اثرگذار باشد. البته بايد تحقيقات بيشتري در اين زمينه انجام شود.
۱۲. مي‌تواند سكسكه را درمان كند
مي‌توانيد براي از بين بردن سكسكه از خواص هل بهره ببريد. هل عضلات را ريلكس مي‌كند كه اين موضوع مي‌تواند در رفع سكسكه اثرگذار باشد. براي درمان سكسكه تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه يك قاشق چاي‌خوري پودر هل را به مقداري آب داغ اضافه كنيد. مخلوط را به مدت ۱۵ دقيقه كنار بگذاريد تا كمي خنك شود. سپس مخلوط را از صافي رد كرده و آن را به‌آرامي مصرف كنيد.
۱۳. در درمان گلودرد مفيد است
مخلوط هل، دارچين و فلفل سياه مي‌تواند در درمان گلودرد اثرگذار باشد. هل گلودرد را تسكين مي‌دهد. دارچين خواص ضدباكتريايي دارد و فلفل سياه هم زيست‌فراهمي دو ادويه‌ي ديگر را بهبود مي‌بخشد. يك گرم از هر كدام از پودر هل و دارچين را به همراه ۱۲۵ ميلي‌گرم فلفل سياه با يك قاشق چاي‌خوري عسل مخلوط كنيد. تركيب به دست آمده را سه بار در روز بمكيد. نشان داده شده كه هل حالت تهوع را كاهش مي‌دهد و از استفراغ جلوگيري مي‌كند. در يك مطالعه نشان داده شد شركت‌كنندگاني كه پودر هل مصرف كردند، كاهش تعداد دفعات و طول حالت تهوع را تجربه كردند.
۱۴. از لخته‌ي خون پيشگيري مي‌كند
پيشگيري از لخته‌ي خون هم يكي ديگر از خواص هل به شمار مي‌رود. بر اساس نتايج يك مطالعه هل حاوي چند تركيب است كه در پيشگيري از لخته‌ي خون اثرگذار هستند. هرچند در نظر داشته باشيد كه تحقيقات كافي در اين زمينه انجام نشده است.
خواص هل براي پوستهل خواص ضدباكتريايي و آنتي‌اكسيداني دارد و به همين علت براي پوست مفيد است. اين ادويه به تسكين حساسيت‌هاي پوستي كمك مي‌كند و سلامت پوست را بهبود مي‌بخشد. از هل مي‌توان براي پاكسازي پوست استفاده كرد.
۱۵. سلامت پوست را بهبود مي‌دهد
يكي از خواص هل اين است كه مي‌تواند به شما پوستي صاف هديه ‌دهد. روغن اسانسي هل در برطرف كردن مشكلات پوستي مفيد است و به همين علت رنگ پوست را يك‌دست مي‌‌كند. همچنين مي‌توانيد از محصولات مراقبت از پوست كه حاوي روغن اسانسي هل هستند استفاده كنيد. همچنين مي‌توانيد مقداري پودر هل و عسل را با هم تركيب كرده و از آن به‌عنوان ماسك صورت استفاده كنيد.
۱۶. جريان خون را بهبود مي‌دهد
هل حاوي ويتامين C است كه يك آنتي‌اكسيدان قوي به شمار مي‌رود. اين ويتامين جريان خون را در كل بدن بهبود مي‌دهد‌. تركيبات مغذي موجود در اين ادويه هم مي‌توانند در افزايش جريان خون اثرگذار باشند. بهبود جريان خون مي‌تواند در افزايش سلامت پوست مفيد باشد.
۱۷. حساسيت‌هاي پوستي را درمان مي‌كند
هل، به‌ويژه هل سياه خواص ضدباكتريايي دارد. قرار دادن ماسك هل و عسل روي ناحيه‌ي مدنظر از پوست مي‌تواند به تسكين حساسيت‌هاي پوستي كمك كند.
۱۸. عطر خوبي دارد
معمولا از هل به دليل عطري خوبي كه دارد، در تهيه‌ي محصولات آرايشي بهداشتي استفاده مي‌شود. در تهيه‌ي عطرها، صابون‌ها، شوينده‌هاي بدن، پودر‌ها و ساير محصولات مشابه هل و روغن اسانسي هل را به كار مي‌برند.
۱۹. براي پوست خواص درماني دارد
هل حاوي خواص ضدعفوني‌كننده و ضدالتهابي است و به همين علت با هدف تسكين پوست از آن در تهيه‌ي محصولات مراقبت از پوست استفاده مي‌شود.
۲۰. بوي بد محصولات مراقبت از پوست را كاهش مي‌دهد
رايحه‌ي قوي هل مي‌تواند با بوي بد مبارزه كند. اين موضوع هل را تبديل به يك تركيب عالي براي استفاده در محصولاتي مانند تونر مي‌كند كه ممكن است به دليل داشتن بعضي تركيبات بوي بدي داشته باشند.
۲۱. به مراقبت از لب‌ها كمك مي‌كند
به مراقبت از لب‌ها كمك مي‌كندروغن اسانسي هل معمولا به محصولات مراقبت از لب مانند بالم لب اضافه مي‌شود. علت اين موضوع اين است كه اين روغن مي‌تواند لب‌ها را نرم و مرطوب كند. مي‌توانيد قبل از اينكه بخوابيد، روغن اسانسي هل را روي لب‌هايتان بماليد و صبح روز بعد لب‌هاي خود را بشوييد.
۱۸ اسكراب لب خانگي براي داشتن لب‌هاي نرم و بدون خشكي
۲۲. پوست را صاف و شفاف مي‌كند
يكي ديگر از خواص هل اين است كه به شما كمك مي‌كند به پوستي صاف دست پيدا كنيد. هل سياه سموم را از بدن خارج مي‌كند كه مي‌توانند به پوست آسيب برسانند. جويدن مقداري هل سياه بدن را سم‌زدايي مي‌كند كه اين موضوع در صاف كردن پوست مفيد است.
خواص هل براي مو
هل مي‌تواند به فرآيند رشد مو سرعت ببخشد و بعضي از مشكلات مربوط به كف سر را درمان كند. در ادامه خواص مو را در اختيارتان قرار داده‌ايم.
۲۳. كف سر را تغذيه مي‌كند
خواص آنتي‌اكسيداني هل، به‌ويژه هل سياه به تغذيه‌ي پوست سر و بهبود سلامت آن كمك مي‌كند. اين ادويه فوليكول‌هاي مو را تغذيه مي‌كند و استحكام مو را افزايش مي‌دهد. مي‌توانيد مقداري آب را با كمي پودر دارچين مخلوط كنيد و قبل از شستن موهايتان با شامپو موهاي خود را با آن بشوييد. خواص ضدباكتريايي اين ادويه حتي عفونت‌هاي كف سر را هم درمان مي‌كند.
۲۴. سلامت مو را بهبود مي‌بخشد
افزايش سلامت كف سر به داشتن موهاي زيباتر و مستحكم‌تر كمك مي‌كند. هل ريشه‌هاي مو را مستحكم كرده و موها را درخشان مي‌كند.
عوارض جانبي هل
در بالا خواص هل را بررسي كرديم. حالت نوبت به معرفي عوارض جانبي هل مي‌رسد. در ادامه به عوارض جانبي احتمالي هل اشاره كرده‌ايم.
۱. مضر براي زنان باردار و شيرده
معمولا مصرف هل به مقدار متعادل بي‌خطر تلقي مي‌شود؛ با اين حال مصرف اين ادويه به‌عنوان دارو ممكن است اثرات نامطلوبي را به دنبال داشته باشد. اگر باردار يا شيرده هستيد، قبل از مصرف هل با پزشك مشورت كنيد تا مطمئن شويد خطري سلامتي شما را تهديد نمي‌كند.
۲. مضر براي افراد مبتلا به كيسه‌ي سنگ صفرا
اگر به سنگ كيسه‌ي صفرا مبتلا هستيد، از مصرف هل خودداري كنيد. دانه‌ي هل به‌عنوان محرك سنگ كيسه‌ي صفرا شناخته مي‌شود.
نحوه‌ي خريد و نگهداري از هل
پودر و دانه‌ي هل را مي‌توانيد به‌راحتي از سوپرماركت خريداري كنيد. براي خريد و نگهداري از هل به نكات زير توجه كنيد.
بهتر است هل سبز بخريد، چون عطر بهتري دارد و براي استفاده در غذاهاي شيرين و ترش مناسب است. همچنين بهتر است به جاي پودر هل، دانه‌ي هل را خريداري كنيد.
پودر هل عطر خود را به‌سرعت از دست مي‌دهد. اين در حالي است كه عطر دانه‌ي هل تا تقريبا يك سال يا بيشتر باقي مي‌ماند.
دانه‌ي هل را در يك ظرف بدون نفوذ هوا قرار دهيد و آن را به مدت تقريبا يك سال در يك مكان خشك و خنك نگه داريد.
كلام پاياني
هل ادويه‌اي با فوايد فراوان است. از جمله خواص هل براي سلامتي بدن، پوست و مو مي‌توانيم كاهش سطح فشار خون، مستحكم كردن مو، شفاف و صاف كردن پوست، بهبود جريان خون، از بين بردن سكسكه و… را نام ببريم. به عوارض جانبي احتمالي هل هم توجه كنيد. مي‌توانيد از هل در تهيه‌ي خوردني‌هاي متنوع استفاده كنيد تا از فوايد حيرت‌آور آن برخوردار شويد
قيمت هل فله اي-قيمت هل كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت هل سبز درجه يك-قيمت هر كيلو پودر هل-قيمت هل قائنات-قيمت هل در هندوستان-قيمت 100 گرم هل-قيمت هل سبز هندي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 59 بازدید دیروز 321 بازدید کل 593236

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .